Heeft U een goedwerkende Imac staan waarvan U vanaf wil?. Dus zonder gezanik van bieder(s) die maar bieden en hun afspraak niet nakomen?. Ik kom Uw Imac halen in de provincie Utrecht. Ik doe dit in opdracht van een kennis van me, heb er 1 nodig. Reageer met omschrijving wat U te bieden heeft. Bij interesse kom ik dit weekend het nog halen. Niet duurder dan 175,00 dus . Gr Remon |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten