Hallo, Wegens overcompleet bied ik aan mijn iMac G4 20". De computer ziet er nog er mooi uit en werkt perfect. Hij loopt momenteel om Tiger, maar loopt ook perfect op Leopard. Als de computer uit staat of in stand-by dan zie je een kleine vlek op het scherm. De prestaties lijden er niet onder, want zodra het scherm verlicht is het onmogelijk om dezelfde vlek weer terug te vinden. excl. muis & toetsenbord Met vriendelijke groet, Alexander p.s. Voor meer informatie kunt u altijd even emailen |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten