Hierbij bied ik mijn defecte Apple iMac 24 (late 2008) inch te koop aan. De Mac start wel op, laadt vervolgens OS X, maar loopt na ongeveer 1 minuut vast. Mac House gaf aan dat de HD vervangen moest worden. Hiermee is het probleem echter niet opgelost. De uitgebreide Apple hardware test geeft geen fouten of defecten aan. Bijzonder is dat als je de Mac opstart in een koude omgeving (ambient temp ronde de 10 gr) dat hij dan niet vast loopt. Het is vermoeddelijk een dus hitte probleem. Op diverse fora wordt het probleem beschreven als "the white screen of death" Daar wordt er soms gesproken over een defect Logic Board. Scherm is helemaal 100% geen dode pixels of krassen e.d. Zie de foto voor de specs. Overige specs: - Splinternieuwe Western Digital HD van 1 TB (met bon van mycom) - 4 gig intern (2x 2gig) - Logitech keyboard en lasermouse - 2 x DVI adapter van Apple - Apple OS X Snow leopard (2 DVD's orgineel) - Originele verpakking De HD is leeg aangezien de Mac ook vastloopt tijdens het installeren van OS X. In een koude omgeving zou het volgens mij mogelijk moeten zijn om de install te voltooien. Ik kom niet verder dan 90%. Voor vragen over de computer kan je altijd mailen. Er is al 325 euro geboden voor de imac (zonder de logitech set) dus daaronder bieden heeft geen zin. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten