Gezien ik toch weer met een Windows desktop wil werken verkoop ik mijn iMac 10.1. Hij werkt nog zo goed als nieuw! Nog nergens krasjes! Een aantal specificaties: 1. iMac 10.1 2. 21,5 inch full HD beeldscherm (resolutie 1920 x 1080) 3. 3.06 GHz Intel Core 2 Duo processor 4. Bussnelheid 1067 MHz 5. 4 GB DDR3 werkgeheugen (max 8 GB) 6. 500 GB harddisk (7200 rpm) 7. NVIDIA GeForce 9400 videokaart 8. Mac OS X Snow Leopard geïnstalleerd (installatie CD krijgt u er bij) 9. iLife ´11 geïnstalleerd 10. Microsoft Office ´11 geïnstalleerd (CD van Microsoft Office ´08 krijgt u er ook bij) De iMac wordt geleverd met het draadloos Apple toetsenbord en de Magic mouse krijgt u er ook bij. Daarnaast kunt u er ook allerlei Mac gebruikersboekjes bij krijgen (iPhoto, van PC naar MAC, Office, iPod en itunes). Alleen serieuze biedingen!! |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten