Ik ben op zoek naar een Mac mini (unibody).
Ik wil graag ruilen tegen mijn iPad 2 Zwart, Wifi + 3G met 32GB geheugen.
De iPad is onlangs op 07-05-2012, nieuw gekregen/gekocht omdat mijn oude iPad niet te repareren was. Bon aanwezig.
Inmiddels hebben wij de iPad 3 en is deze een beetje overbodig geworden.
Als extra zit er een donker grijze iPad smart cover bij. Zie foto 3
Indien je vragen en of interesse hebt dan kan je mailen of bellen op 0624146449
P.s omdat de iPad met deze specificaties duurder is dan een Mac mini, betaal ik niets bij. Betaling van uw kant is ook niet nodig!
Met vriendelijke groet,
Carlos
meer info

Geen opmerkingen:
Een reactie posten