Omdat ik over volgend jaar ga studeren en ivm mobiliteitsredenen overschakel naar een MacBook wil ik graag mijn iMac uit 2010 verkopen. De iMac is nog puntgaaf in originele doos en met alle bonnen erbij, is altijd in een rookvrije ruimte gebruikt en heeft nog 1 jaar Apple Care (ondersteuning en garantie van Apple).
De enige schade die ik kan opnoemen is dat het scherm ooit 3 uur op dezelfde afbeelding heeft gestaan (Plex schakelt niet uit zichzelf uit), waardoor op een perfect heldere, knal witte achtergrond er een vage grijze vlek rechts-bovenin het scherm te zien is. Dit is echter onmogelijk te zien bij normaal gebruik / enigszins witte achtergronden.
Hieronder staat een lijst met specificaties:
Apple iMac 27" midzomer 2010:
- Intel core i5 760 @ 2.8 GHz (quad-core)
- ATI Radeon HD 5750 1024 MB
- 4 GB werkgeheugen 1333 MHz DDR3 (zelf 4gb toegevoegd)
- 1 TB aan opslag
- Airport extreme kaart (wifi 802.11 a/b/g/n)
- Bluetooth 2.1 (snelheid: 82 KB/s)
- Firewire, ethernet, SD kaartenlezer en een DVD RW brander
Het scherm is een 27" LED IPS paneel met een resolutie van 2560*1440 pixels
In gebruik met :
- Apple Keyboard
- Apple Magic Mouse
- Apple Remote
- Officiële Mobee Apple Magic Mouse charger (hierdoor is de Magic Mouse draadloos op te laden)
- Microsoft Office 2008 voor Mac
Optioneel:
- APC rs800 UPS (uninterruptible power supply) hierdoor kunt u ook tijdens stroomstoringen nog ongeveer een half uur tot een uur de Mac gebruiken. Nieuwprijs 160 euro : voor 60 euro mag u deze erbij hebben.
- Legale Microsoft Windows 7 (op DVD) eventueel voorgeinstalleerd via Bootcamp. Nieuwprijs 110 : voor 30 euro mag u deze erbij hebben.
Op deze iMac draait momenteel de nieuwste versie van OSX, namelijk OSX Mountain Lion (10.7.4).
Omdat dit niet het originele besturingssysteem is waarmee deze Mac aan mij is geleverd, mag en kan ik deze ook niet verkopen met een andere versie van het besturingssysteem.
NB: Laat u alstublieft niet misleiden door andere verkopers: OSX Lion is direct verbonden aan je Apple account als je deze zelf installeert!
Het originele besturingssysteem van deze Mac is OSX Snow Leopard (10.6). Dit systeem kan door de gebruiker zelf geüpgraded worden naar Mountain Lion voor ongeveer 20 euro via de Apple Store (dit is een fluitje van een cent om te doen, eventueel kan ik dit aan u uitleggen).
U kunt altijd de iMac vrijblijvend komen bekijken.
Betaling is mogelijk via PayPal (zeer veilig voor online aankopen), contant of via bankoverschrijving.
Verzending is alleen mogelijk bij Paypal betaling en een telefonisch gesprek vooraf. (echter is deze iMac het absoluut waard om gezien te worden voordat u een mogelijke aankoop begaat)
meer info

Geen opmerkingen:
Een reactie posten