Scherm resolutie: 1680x1050
Draait huidige laatste versie van OS X: OS X Lion (10.7.4)
Ziet er nog nieuw uit (geen beschadidingen of vuil) en is incl de oorspronkelijke doos, en draadloze muis en toetsenbord.
Heb hem in 2008 gekocht, is dus circa 4 jaar oud, ziet er mooi uit en werkt goed!
Wil hem verkopen omdat ik vooral mijn MacBookPro gebruik en nog een windows pc heb.
meer info

Geen opmerkingen:
Een reactie posten