Tweedehands Apple Desktops: Imac 21,5" Te Koop

Goedendag!

Om een lang verhaal kort te maken... Ik heb de Imac gekocht uit een impuls. en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ben altijd windows gewend geweest, en ik zit niet diep genoeg in de computerkennis om me eigen aan te passen naar Apple.

Het is een goede computer, en je kan er vast vele geweldige dingen mee doen, Als je weet hoe het te gebruiken.

Technische info:
Mac os x 10.7.4
3,06 gHz intel core i3
8 Gb geheugen
video kaart ATI Radeon HD 4670 256 mb.

Bouwjaar is rond 2010/2011 geweest.

Let op!
Hij is niet nieuw gekocht. dus er zit geen garantie meer op en geen bonnetje! vandaar deze prijs.
meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Tweedehands Apple Desktops