Hallo, bij deze bied ik aan mijn ouwe trouwe G5 die helaas de geest heeft gegeven, dus voor alle duidelijkheid: een DEFECTE G5. Wellicht iets voor de knutselaars en/of verzamelaars onder ons. De kast ziet er gebruikt, maar toch nog erg goed uit. Het toetsenbord kan wel een poetsbeurt gebruiken, maar is verder ook in goede staat, net als de muis. Mogelijk kan ik de originele documentatie en CD/DVD's nog terug vinden, ben hier echter niet zeker van. Er zit géén harde schijf meer in, wel is het geheugen uitgebreider dan onderstaande originele specificaties: 2.0 GHZ/DP/512MB 400/160GB/8xSD/FX5200/56K Kan verzonden worden in originele doos voor 12,95 |
| meer info |
Tweedehands Apple Desktops: Aangeboden: defecte G5 2.0 ghz/DP
Labels:
Tweedehands Apple Mac
Geen opmerkingen:
Een reactie posten