GEZOCHT: Een kapotte Apple Imac G4 15". Deze heb ik nodig voor de opnames van een aantal zelfverzonnen afleveringen van Het Huis Anubis. Deze Apple computer staat namelijk in de echte serie in de woonkamer. Het zou zeer tof zijn, wanneer ik zelf ook zo'n computer in mijn afleveringen kon zetten. De conditie van de computer zoals volgt gesitueerd, zou helemaal te gek zijn. - Kapot, hardware werkt niet meer, of wat voor defect dan ook, waardoor er geen werking meer mogelijk is. - Scherm wel oké, dus geen gebroken scherm. - Het liefst gratis op te halen(??). Heel graag hoor ik van U. Bij voorbaat zeer veel dank! Met vriendelijke Groeten, Christiaan Leloux 06-12463637 cssleloux@orange.nl |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten