Ik ben Job, 13 jaar, en ik heb deze Apple nu bijna een jaar. Laatst heeft het moederboard het helaas begeven, maar de computer is verder nog gewoon goed in orde. De harde schijf wordt nog geleegd, want daar staan nog veel gegevens op. Inclusief scherm van NEC, met een flinke achterkast... :) Ik reken toch voor de hele set op minimaal 80 euro, liefst gewoon ophalen. Liefst even mailen! Jobhoogendoorn@live.nl |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten