Hallo, Bij deze bied ik mijn MacBook Pro te ruil aan. Sinds de aanschaf van een iPad gebruik hem te weinig, ik wil dan graag een iMac van minimaal 20''. De laptop heb ik in juni 2009 gekocht en is eigenlijk alleen maar thuis gebruikt, hij ziet er dan ook nog als nieuw uit. Mocht je geïnteresseerd zijn, of meer foto's willen zien dan hoor ik het graag. Vriendelijke Groet Gert-Jan Vos |
| meer info |
2 opmerkingen:
ik heb een Imac 24 intel 2,16 mhz en wil deze ruilen voor macbook pro 17 inch, interesse 0493 80 01 78 marc Hanssens
Hallo,
Ik ben eventueel wel geinteresseerd in een ruil. Heb een imac 20" 2.0 Ghz intel duo core.
Mvgr Richard
richardschouteren@hotmail.com
Een reactie posten