Hallo Ik heb een zeer mooie apple te koop. Ik doe mijn apple weg omdat ik een nieuwere versie wil halen. Er zitten wel kleine gebruikers sporen op. Het is een een super systeem. Gr Maico |
| meer info |
iMac, Mac Pro, Mac Mini, MacBook Air, Tweedehands Macs, Apple
Hallo Ik heb een zeer mooie apple te koop. Ik doe mijn apple weg omdat ik een nieuwere versie wil halen. Er zitten wel kleine gebruikers sporen op. Het is een een super systeem. Gr Maico |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten