OSX 10.4 trekt ie nog, internet filmpjes (youtube e.d.) niet. Voor de liefhebber. Ik mag geen internet links erbij zetten, maar op nl wikipedia staat relevante informatie over de "PowerPC_G3". Hier staat dat OSX 10.5 weigert te draaien. Zie ook engels wikipedia "Power_Macintosh_G3_(Blue_%26_White)". |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten