Mooie oude i-Mac, in de originele kleur 'bondi blue'. Ziet er nog steeds geweldig goed uit, je snapt meteen waarom er een staat in het Metropolitan Museum of Art. We wilden hem eigenlijk vol kindersoftware zetten voor onze dochter, maar daar is nu ineens een andere oplossing voor gevonden. Met toetsenbord maar zonder muis, wel met OS9 en redelijk wat business software. Alles doet het nog prima, alleen doet het scherm af en toe vreemd (vooral als de iMac op een warme plek staat). Ik weet bijna zeker dat het een kwestie is van de grafische kaart even afstoffen en opnieuw vastduwen, maar ik ben er niet meer aan toe gekomen om hem even open te schroeven. Wie hem wil (en op kan halen) mag hem hebben. Een kleine geste (bv. reep chocola) stel ik op prijs. Veel computer plezier! |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten