Computernaam: Power Mac G5 Aantal processors: 2 Ik verkoop hierbij mijn Powermac. Na deze pc gehad te hebben vind ik het toch fijner om met windows te werken. Zeer snel, de slimmeriken resetten deze pc met een cd'tje. Deze zit er niet bij. Ik kreeg deze pc van men oom die er ook niet veel van snapte. E- marvinschaap@hotmail.com M- 06 12 63 0 63 7 |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten