Hallo, Hier staat nog een oud iMacje in de weg. Doet het prima, optimaal geheugen, harde schijf maximaal, laatst mogelijk OS, en Airport ingebouwd, dus draadloos het internet op. Inclusief orginele muis, betere muis (...) en sjiek apple toetsenbord Ik vraag er 35 euro voor, kunnen wij een keer lekker eten! (Dat is eigenlijk al een goede prijs voor alleen het toetsenbord!) Beller is sneller! |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten