Heb 2 maanden geleden een IPAD 16 GB 3G + wifi + oplader en hoesje gekocht. Alleen wil hem verkopen omdat ik hem niet vaak gebruik vanwege mijn Iphone. Bij interesse kunt u bieden of mailen, Hij is alleen op te halen in Rotterdam ( door de weeks ) of in het weekend in Oss. MVG Vincent Janssen |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten