Een half jaar gelden gekocht, wil nu graag verkopen voor meer financiele ruimte. De Apple is in goede staat, weinig gebruikt. Heel snel. 8 stuks Xeon 2,5ghz processors, 6 Gigabyte werkgeheugen, 1000 Gigabyte (1Terrabyte) Harde schijf. Eventueel met bijbetalen voor een nieuw Apple flatscreen 30 inch. Ik rij voor mijn werk veel door Nederland dus ik kan hem ook komen bregen als u interesse heeft. Groeten René |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten