Hallo ik heb hier een zo goed als nieuwe Imac G4. 786 mb RAM! (in tegenstelling tot andere iMacs is dit meer) Schoon geïnstalleerd en met Office 2008 (dus word, excel, powerpoint...). Doet zoals hij hoort te doen. Ik doe hem weg, omdat ik toch niet zo goed met de mac OS X kan opschieten. (natuurlijk toetsenbord en muis inbegrepen) |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten