Aangeboden: Apple iMac van mid 2010 Hij is in complete nieuw staat. Er zijn geen krassen, deuken, scheuren en/of dode pixels. Wordt geleverd in zijn originele doos met originele toetsenbord en muis ( verbinding gaat via Bluetooth ). Deze spullen zijn ook in nieuwstaat en dus zonder enige schade. Er draait momenteel de laatste versie van Mac OS X op, namelijk Snow Leopard. Hij is van mid 2010 en heeft al die tijd een vaste plek op het bureau gehad. Hij werkt razend snel en alles loopt heel vloeiend. Gewoon een top apparaat. Specificaties: 21,5-inch beeldscherm met een resolutie van 1920 x 1080 Super snelle intel processor van 3,06 GHz 4 GB DDR3 werkgeheugen 1 TB Intern Geheugen 870 is de prijs en hij is ook zo snel mogelijk op te halen voor 870. Bel, sms of mail mij als je hem voor 870 wilt ophalen. (of als je vragen hebt natuurlijk) Voor minder gaat hij niet weg! |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten