Hierbij bied ik mijn Mac Mini aan. Het is een zeer net toestel, dat technisch 100% in orde is, en daarmee ook 100% goed functioneert. Het is een Dual Core 1,83Mhz met 2Gb werkgeheugen. Er zit een 80Gb hardschijf in, maar deze is voor een paar tientjes te upgraden naar minimaal 500Gb. Het toestel draait op Snow Leopard. Een erg fijn besturingssysteem naar mijn mening. Het net nieuwe besturingsprogramma "Lion" kan ook geinstalleerd worden. Ik heb de Mac Mini op m'n plasma tv scherm aangesloten, en is daarmee ook erg geschikt als media-center. Je kunt ontzettend makkelijk je foto's/film/s/muziek/you-tube en wat allemaal nog meer zien en beluisteren. Ik heb de Mac voornamelijk hiervoor gebruikt, en heeft niet dagen en nachten aangestaan om dingen te downloaden. De Mac word geleverd met originele doos, documenten, installatie cd's, adapter en afstandsbediening. Uiteraard is de Mac Mini draaiend/spelend te zien. Doe een goed bod, en hij is van jou. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten