Ik bied mijn iMac uit 2007 (model 5,1 2006) aan omdat ik eindelijk ga overstappen op een macbook pro. Specs: processor: intel core 2 duo, 2.16GHz, 4 MB L2-cache RAM: 2GB DDR2, 667MHz opslag: 250GB, 7200rpm grafisch: ATI Radeon X1600, 128MB dedicated geheugen DVD brander: Super drive ( CD: -R, -RW DVD: -R, -RW, +R, +R DL, +RW) Extra's: iSight, mic, ir Accessoires: - originele toetsenbord en muis - apple remote - apple mini-DVI naar VGA adapter (om een VGA scherm aan te kunnen sluiten) - backpack (om bijv. een externe harde schijf aan de iMac beugel te bevestigen) - alle benodigde kabels - originele doos (erg handig om hem te verhuizen) - een installatie van OS 10.6 (snow leopard) - originel herstel dvd's (OS 10.4 Tiger) Ik heb er 3 jaar lang erg veel plezier van gehad en hij heeft mij nooit in de steek gelaten. Het is kortom een erg goede computer die nog jaren mee kan. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten