Ik heb hier een iMac uit 2009 staan welke nauwelijks gebruikt is, en nu in de weg staat. Deze Mac is in perfecte staat en heeft de volgende kenmerken: 2.66Ghz processor 2Gb RAM-geheigen 320Gb Hardeschijf 256Mb Videokaart 21" Scherm En is inclusief toetsenbord en muis (beide ook in goede staat). De Mac word helemaal leeg aangeleverd, met de nieuwste Mac OS (10.6) legaal, de CD zit er NIET bij (je krijgt wel de installatie CD van 10.5), ivm. ik deze wil houden voor mijn Macbook. Eventueel kun je voor 50,- extra nog een originele iWork '09 erbij krijgen. Alleen serieuze biedingen. Een beller is sneller. Met vriendelijke groet, Stefan |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten