Ik verkoop mijn mac-mini omdat ik overga op een macbook.Hij is nog in super staat, geen gebruikerssporen.Hij word geleverd met osx snow leopard, mini-displayport naar dvi kabel & voedingskabel.Dit alles in de originele doos, met bon en nog zon 1,5 jaar garantie.Graag serieuse biedingen.I WILL NOT SHIP TO FOREIGHN COUNTRIES, SO DO NOT TRY! |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten