Mooie en zeer goed werkende imac. 2.0 ghz proccesor 2 GB geheugen 500 GB harde schijf Met draadloos toetsenbord en bedrade muis. Met orginele software(draait nu op snow leopard) Omdat er een klein krasje op het display zit en een piepklein bruin putje (zie je haast niet als het display aanstaat) mag hij voor 450 euro weg |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten