Imac met nieuwste snow leopard dvd... Mag weg wegens aanschaf nieuwe pc. Perfecte staat... Voor mij is het beeldscherm te klein. Zeer geschikte computer voor student of normaal dagelijks gebruik. Zelf kon ik er ook prima mee fotoshoppen en videobewerken. Al duurt het renderen dan iets langer. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten