Ik heb deze ipad sinds november 2010 maar ik wil toch een samsung galaxy tab. Ik heb hem in een stevige hoes van apple zitten. tevens te gebruiken als standaard Ideaal voor het kijken van films. Geen gebruikers sporen,Hij is echt splinternieuw! Let op!!!!! Wordt niet verstuurd. dus alleen afhalen. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten