Hallo, Ik bied mijn Apple cinema display 20" aan. Hij verkeerd in goede staat zonder dode pixels of beschadigingen. Natuurlijk met de bekabeling. geen doos aanwezig. Heb je interesse doe een bod. Ophalen kan in Rotterdam ( Laan op Zuid) verzenden is niet mogelijk. groet Jan |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten