Hallo, Bij deze bied ik mijn Powermac G5 aan, heb hem altijd met veel plezier gebruikt en werkt nog als een trein! Altijd goed onderhouden en in een rookvrije ruimte gestaan... (is tevens ook Stofvrij!) Specs: 2 xPower pc 2.0 ghz G5 processoren. 4 gb intern geheugen. Ati radeon 9650 (256mb) Airport Extreme Wireless internet kaart. 2 hdd,s 1x 160 gb en een hdd van 700gb dus in totaal 860gb opslag. 22" Breedbeeld scherm Mac OsX 10.5.8 Orginele doos van de mac ook nog aanwezig! Powermac G5 Keyboard en de Magic mouse zijn er ook bij geleverd. Voor meer informatie kunt u mailen. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten