Wegens overstappen naar macbook verkoop ik mijn prachtige iMac. Geen enkel kras of schade. In perfect staat, weinig gebruikt omdat ik meer met windows produceer. In orginele doos. Muis, keyboard, afstandbediening en alle installatie cds plus OS Leopard aanwezig. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten