De iMac (2008)verkeerd in zeer goede staat en is compleet met apple keyboard en muis. Word geleverd met de software behalve OSX Lion daar die alleen is te downloaden. Ook zit er Microsoft Office 2008 voor Mac bij en I-life 2009.Ik heb I-life 2011 geinstalleerd. -Intel Core2Duo 2,8 processor -4 GB RAM -320 GB hardeschijf -ATI Radeon HD 2600 PRO met 256 MB geheugen -Ingebouwde iSight-camera -FireWire 400 & FireWire 800 -USB 2.0 -AirPort Extreme 802.11N Wi-Fi -BlueTooth 2.1 -Mac OSX Lion Neem bij interesse gerust contact met mij op, telefonisch of via e-mail. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten