Hierbij bied ik mijn Imac 21,5 inch aan. Ik doe deze weg omdat ik voor mijn studie/werk reken en teken programma's gebruik die enkel voor windows beschikbaar zijn. Kort geleden heb ik er OSX Lion op geïnstalleerd. iMac aangeschaft in november 2010. Originele aankoopbon aanwezig Specs: 3,06 GHz Intel Core i3 500Gb HDD 4 GB 1333 MHz DDR3 ATI Radeon HD 4670 256 MB Mac OS X Lion 10.7 (11A511) 21,5-inch (1920 x 1080) Accessoires: Draadloos toetsenbord/muis en magic trackpad Alle installatie cd's/dvd's zijn erbij waaronder iLife en OSX installatie schijf. De doos zit er ook nog bij. De vraagprijs is 900. U kunt het beste bellen of mailen. email: rio.essed@gmail.com. bellen op maandag, woensdag, vrijdag, zondag voor 16uur. Overige dagen kan het op elk tijdstip. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten