Mooie imac, iMac 24-inch 3.06 GHZ - 4GB - 500 GB HD uit 2008. Werkt nog perfect. Doe hem weg i.v.m. aanschaf macbook pro. Geen dode pixels. Volledig schoon opnieuw geïnstalleerd, wordt geleverd als bij nieuwkoop, dus: start op vanuit het OSX beginscherm. Klaar voor gebruik. Originele toebehoren worden bijgeleverd inclusief extra VGA naar mini DVI adapter, het enige wat ontbreekt is de originele verpakking. Bij verzending of op aanvraag zal ik trachten om een nette verpakking te verzorgen. Verzenden zou ik overigens liever niet doen, maar in overleg dus mogelijk. Voor meer info, mail me. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten