Hallo, omdat ik op kamers ben gaan wonen voor mijn werk in Duitsland heb ik géén plaats meer voor mijn imac met 27 -inch en moet hierbij z.s.m de deur uit. Het gaat hier om een weinig gebruikte iMac omdat ik er weinig mee hebt gewerkt, deze imac is van mijn ex-man geweest en word nu ook 'n tijdje niet meer gebruikt. Deze imac is net 3 maanden oud en heeft geen krasjes of gebruiksporen. Verder heb ik er niet zo veel verstand van en moet ik de imac ook weg hebben. Het gaat hier om een Apple imac 27 ", met een 3,4 GHz i7-quad core processor. iMac heeft een 2 TB harde schijf en een upgrade naar 8GB van Apple geheugen. Dit is een iMac met Thunderbolt I / O verbinding, de FaceTime camera en de AMD Radeon HD 6970M videokaart met 2GB geheugen op de kaart. Bovendien wordt deze iMac geleverd met een draadloze Magic Muis, draadloos toetsenbord, SuperDrive en de laatste versie van de Leeuw. De imac heeft een fabriek's garantie t/m Maart 2012. Aankoop's factuur aanwezig. De imac word geleverd met originele doos en apple accesories. Deze imac moet weg dus weg = weg. Het is een vaste prijs en meer kan ik er helaas niet van af halen. |
| meer info |
3 opmerkingen:
hallo
ik ben geïnteresseerd in uw PC apple Imac 27 inch.
Hebt U hem nog?
Kan U mij zeggen waar ik hem kan bezichtigen?
met vr. groet
j van ongeval
Johan.vanongeval@telenet.be
Geachte, verkoopt u deze Mac nog steeds, of is hij reeds verkocht? Mvg, Elias
Beste Mevrouw,
Als U dat wil kom ik hem onmiddellijk halen, wel even het adres a.u.b.
met vriendelijke groeten
Loe Pieters
GSM: +32 476/63.89.66
Een reactie posten